Зміст
НАУКОВА ШКОЛА доктора філологічних наук, професора В.Г. Таранця
«ДАВНЬОСАКСОНСЬКА МОЛИТВА ХРЕЩЕННЯ» ЯК ПРИКЛАД ДІАЛЕКТНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДАВНЬОВЕРХНЬОНІМЕЦЬКОГО ПЕРІОДУ | |
Ю. О. Березіна | 4-8 |
ПРИРОДА ДИФТОНГІВ ТА ЇХ РОЗВИТОК В ІСТОРИЧНОМУ ПРОСТОРІ | |
О. В. Глущенко | 9-17 |
ДІАХРОНІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМЕННИКІВ ЗІ ЗНАЧЕННЯМ ЗБІРНОСТІ В НІМЕЦЬКІЙ МОВІ | |
Л. М. Голубенко, І. Г. Кулина | 18-24 |
РОЗВИТОК СЕМАНТИКИ ІМЕННИКІВ GOMO/GOMMAN «ЧОЛОВІК, ЛЮДИНА» У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ (на матеріалі давніх текстів: діахронічне дослідження) | |
Н. В. Літвінова | 25-33 |
МІСЦЕ ЧИСЛІВНИКІВ В ДОСЛІДЖЕННІ ГЕРМАНСЬКИХ МОВ | |
Г. Ю. Ярмолович | 34-40 |
ДИСКУРСИВНІ ЧАСТКИ У РОЗВИТКУ ДИГІТАЛЬНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ | PDF (Deutsch) |
Т. Д. Вербицька, І. В. Никифоренко | 41-46 |
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОГО МОВОЗНАВСТВА
ЩОДО ПИТАННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФРАНЦУЗЬКОЇ ІНТЕРНЕТ-МОВИ ЯК СУЧАСНОГО МОВНОГО ЯВИЩА | |
О. Б. Алексєєва | 47-53 |
ЛАКУНИ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ ГУМОР: ЛЕКСИКОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ | |
Т. О. Анохіна, І. К. Кобякова, С. О. Швачко | 54-64 |
СТРУКТУРА АГЕНТИВНИХ ВІДНОШЕНЬ У РИТУАЛІЗОВАНІЙ КОМУНІКАЦІЇ (на матеріалі англомовної лінгвокультури) | |
О. М. Афанасьєва | 65-74 |
ВИЗНАЧЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВІЙСЬКОВОГО ПЕРЕКЛАДАЧА | |
В. В. Балабін | 75-82 |
СЛОВНИКИ ІНДІЙСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ В ПАРДИГМІ OXFORD UNIVERSITY PRESS | PDF (Русский) |
Н. С. Битко | 83-93 |
ФОНЕТИЧНІ МАРКЕРИ ІРЛАНДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | |
Д. В. Бубнов | 94-100 |
РОЛЬ ВЛАСНИХ НАЗВ В СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ПЕРСОНАЖІВ ЕЛЕКТРОННИХ ІГОР | |
Т. В. Варбанець | 101-105 |
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ГЕМЕРОНІМІВ | |
О. О. Васильєва | 106-112 |
ВЗАЄМОДІЯ ГРАМАТИЧНОГО ТА ХУДОЖНЬОГО ЧАСУ В ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ | PDF (Русский) |
Л. А. Дмитрук | 113-120 |
КОНСТРУЮВАННЯ НОМІНАТИВНОГО ПОЛЯ КОНЦЕПТУ: ЕТАПИ ТА ОДИНИЦІ | |
І. М. Колегаєва | 121-127 |
РИТУАЛ БОГОСЛУЖІННЯ ЯК СЕМІОТИЧНИЙ ВИЯВ СИНЕРГІЙНОСТІ МОЛИТОВНОГО ДИСКУРСУ | |
Н. О. Кравченко | 128-138 |
ТОПОНІМІЧНА ЛЕКСИКА ТА КРИТЕРІЇ ЇЇ КЛАСИФІКУВАННЯ | PDF (Русский) |
Є. М. Музя | 139-144 |
СПЕЦІФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ | |
К. О. Мулик | 145-151 |
СЕМАНТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІБЛІЙНИХ ПРОТОПОВІДОМЛЕНЬ У СУЧАСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ | PDF (Русский) |
Е. Н. Набока | 152-158 |
ВЕРБАЛЬНА ТА НЕВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ (на матеріалі публікацій А. Піза) | |
І. П. Попік | 159-165 |
РИТОРИЧНИЙ ТА СТИЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МЕТАФОРИ В НАУКОВО-КРИТИЧНОМУ ДИСКУРСІ | |
А. Я. Савчук | 166-171 |
РОЛЬ ДИНАМІЧНОГО КОМПОНЕНТА ПРОСОДІЇ У МОВЛЕННІ СПОРТИВНИХ КОМЕНТАТОРІВ (на матеріалі коментарів кінних перегонів) | |
І. В. Сиваченко | 178-184 |
КОНЦЕПТ GENIUS В АНГЛОМОВНІЙ НАУКОВІЙ КАРТИНІ СВІТУ | |
Л. В. Строченко | 185-192 |
МОРФОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОЇ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ | |
Н. М. Тхор | 193-199 |
ФУНКЦІОНУВАННЯ БІБЛЕЇЗМІВ В АМЕРИКАНСЬКОМУ ПРЕЗИДЕНТСЬКОМУ ДИСКУРСІ ХХ СТОЛІТТЯ | |
В. В. Четайкіна | 200-205 |
ЧИТАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ У НАВЧАННІ ГРЕЦЬКОЇ ЯК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | PDF (English) |
Н. Подковирофф | 206-211 |
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ВАЖЛИВІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ | PDF (English) |
І. A. Сорока | 212-217 |
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОГО ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА
«ОЛІТЕРАТУРНЕННЯ» ЯК ОЗНАКА НОВОЇ ДРАМИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПИСЬМЕНСТВІ В ОЦІНЦІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ | |
Л. І. Cинявська | 218-225 |
БАГАТОЗНАЧНІСТЬ ТВОРЧОСТІ О.К. ТОЛСТОГО В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | |
О. І. Ярмолович | 226-232 |