DOI: https://doi.org/10.18524/2307-4604.2018.1(40).137065

РОЛЬ ВЛАСНИХ НАЗВ В СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ПЕРСОНАЖІВ ЕЛЕКТРОННИХ ІГОР

Т. В. Варбанець

Анотація


В статті вивчається зв’язок між віртуалміфонімами та стереотипними образами персонажів електронних ігор. Виділено основні групи архетипних і стереотипних образів у фентезійному сетингу на прикладі електронної гри Witcher 3: The Wild Hunt та проаналізовано основні тенденції в їх номінації.

Ключові слова


ономастика; електронна гра; віртуалміфонім; архетип; стереотип

Повний текст:

PDF

Посилання


Aristotle (1927), Poetics, Leningrad, Academia, 120 p.

Bieliekhova L.I. (2004) The Linguistic Image in American Poetics: A Cognitive-Linguistic Approach, Moskow, Zvezdopad, 376 p.

Varbanets T.V. (2016), Electronic Game Names and their Functions: Opera in Onomastica, Vol. 19, pp. 24-31.

Varbanets T.V. (2017), Motivation of English Electronic Game Names: Ternopyl National Pedagogical University Scientific Journal. Series: Linguistics, Vol. 1 (27), pp. 50-53.

Varbanets T.V. (2016), Virtual Game World Onomastics: Language, Vol. 26, pp. 61-66.

Vipper B.R. (1970), Articles on Art, Moscow, Iskusstvo, 591 p.

Hegel H.W.F. (1968), Aesthetics, Moscow, Iskusstvo, 312 p.

Khalizev V.E. (2002), Theory of Literature. A Textbook, Moscow, Vyshaya Shkola, 437 p.

Costikyan G. (1994), I Have No Words & I Must Design, Interactive Fantasy, 2, Available from: http://www.costik.com/nowords.html.

Sutter J.D. (2011), Supreme Court sees video games as art, Available from: http://edition.cnn.com/2011/TECH/gaming.gadgets/06/27/supreme.court.video.game.art/.

The New Encyclopedia of Philosophy, Available from: https://iphlib.ru/greenstone3/library/collection/newphilenc/page/about.

Selivanova O.O. (2010), Encyclopedia of Linguistics, Poltava, Dovkillia-K, 844 p.

Online Etymology Dictionary, Available from: https://www.etymonline.com/.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Аристотель. Поэтика [пер. Н. И. Новосадского]. – Л.: Academia, 1927. – 120 с.

Бєлєхова Л.І. Словесний образ в американській поезії: лінгвокогнітивний погляд / Л.І. Бєлєхова. - М.: ООО»Звездопад», 2004. - 376 с.

Варбанець Т.В. Віртуалміфоніми та їх функції / Т.В. Варбанець // Записки з ономастики. – 2016. – № 19. С. 24-31.

Варбанець Т.В. Мотивація англомовних віртуалміфонімів / Т.В. Варбанець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Мовознавство. – 2017. – Вип. 1 (27). – С. 50-53.

Варбанець Т.В. Онімія віртуальних світів електронних ігор / Т.В. Варбанець // Мова. – 2016. – №26. – С. 61-66.

Виппер Б.Р. Статьи об искусстве / Б.Р. Виппер. – М.: Искусство, 1970. – 591 с.

Гегель Г.В.Ф. Эстетика. Том 1 / Г.В.Ф. Гегель. – М.: Искусство, 1968. – 312 с.

Хализев В.Е. Теория литературы: Учебник / В.Е. Хализев. – 3-е изд., испр. и доп. – М.: Высш. шк., 2002. – 437 с.

Costikyan G. I Have No Words & I Must Design [Електронний ресурс] / G. Costikyan // Interactive Fantasy. – 1994. – 2 // Режим доступу: http://www.costik.com/nowords.html.

Sutter J.D. Supreme Court sees video games as art [Електронний ресурс] / J.D. Sutter // Режим доступу: http://edition.cnn.com/2011/TECH/gaming.gadgets/06/27/supreme.court.video.game.art/.

Новая философская энциклопедия [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://iphlib.ru/greenstone3/library/collection/newphilenc/page/about.

Селіванова О.О. Лінгвістична енциклопедія / О.О. Селіванова. – Полтава: Довкілля-К, 2010. – 844 с.

Online Etymology Dictionary [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://www.etymonline.com/.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.