СЕМІОТИЧНИЙ ТА КОМУНІКАТИВНИЙ СТАТУС ПІКТОГРАФІЧНОГО І ВЕРБАЛЬНОГО ТЕКТСУ (трансформація, переклад, співіснування)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2016.2(37).93795Ключові слова:
вербальне повідомлення, піктографічне повідомлення, полікодовий текстАнотація
В статті висвітлюється проблема міжкодових взаємозв’язків і трансформацій двох різних типів повідомлень: вербальних і піктографічних. Стверджується, що як піктографічне, так і вербальне повідомлення є текстами, вони можуть співіснувати в межах спільного тексту, можуть цитувати один одного або перекладати один одного. Досліджуються особливості комунікативного впливу на адресата і загальний комунікативний ефект таких текстових повідомлень.
Посилання
Kolegaeva, I.M. (2014). Muzejnyj katalog kak vid polikodovogo teksta. In Zapiski z romanogermans’koі fіlologіі. Odes’kij nacіonal’nij unіversitet іmenі І.І.Mechnikova: f-t romanogermans’koі fіlologіі. 1 (32). Odesa: KP OMD, 92-101.
Kolegaеva, І.M. (2015). Polіmodal’nіst’ vіdchuttіv u dzerkalі polіkodovostі tekstu, abo shhe raz pro antropocentrizm u lіngvіsticі. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. Odes’kij nacіonal’nij unіversitet іmenі І.І.Mechnikova: f-t romano-germans’koі fіlologіі. 1 (32). Odesa: KP OMD, 105-113.
Lotman, Ju. M. (1981). Semiotika kul’tury i ponjatie teksta. In Struktura i semiotika hudozhestvennogo teksta. Trudy po znakovym sistemam. Uchenye zapiski Tartuskogo gos. universiteta. Tartu, 515, 3-7.
Morris, Ch. U. (2001). Osnovanija teorii znakov. In Semiotika: Antologija. M.: Akademicheskij proekt, 45-97.
Boddy-Evans, M. Abstract Art: An Introduction. [Electronic resource]. – Mode of access: http://painting.about.com/od/abstractart/a/abstract_art.htm
Leys, S. (2012). The Hall of Uselessness: collected essays. – e-Book: English: Collingwood, Vic.: Black Inc.
Masterpieces of Dresden. Picture Gallery “Old Masters”. (1993). By H.Marx. Leipzig: E.A.Seeman.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.