СПЕЦИФІКА АНГЛІЙСЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2016.2(37).93670Ключові слова:
соціальна педагогіка, соціальний педагог, монолог, мовлення, англійська моваАнотація
Стаття присвячена питанню визначення специфіки монологічного мовлення соціально-педагогічної спрямованості. Визначено актуальність розвитку англомовного монологу майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери. Зроблено аналіз наукових досліджень і публікацій з питання вивчення монологічного англомовного мовлення.
Посилання
Martynova, R.Iu. (2013). English for social teachers: navch. posibnyk dlia studentiv pedahohichnykh universytetiv. / R. Iu. Martynova, O. B. Aleksieieva, K. O. Mulyk. Odesa : vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych.
Nikolaieva, S.Iu., Sherstiuk, O.M. (2001). Suchasni pidkhody do vykladannia inozemnykh mov. In Inozemni movy. 1, 50 – 58.
Nikolaieva, S.Iu., Hryniuk, H.A. ta in. (1996). Stupeneva systema osvity v Ukraini ta systema navchannia inozemnykh mov. In Inozemni movy Kyiv. Lenvit. № 1.
Passov, E.Y. (1998). Kommunykatyvnoe ynoiazychnoe obrazovanye. Lypetsk. Lypetskyi hos. ped. Instytut.
Serafymova, M.A., Shaevych, A.M. (1988). Tematycheskye dyalohy. L., Prosveshchenye, 52 – 70.
Skalkyn, V.L. (1989). Obuchenye dyalohycheskoi rechy (na materyale anhlyiskoi rechy): Posobye dlia uchytelei. K., Rad. Shkola.
Skliarenko, N.K. (1999). Suchasni vymohy do vprav dlia formuvannia navychok i vmin. In Inozemni movy. 3, 3 – 8.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.