ВИКОРИСТАННЯ СТИЛІСТИЧНИХ ФІГУР ТА ТРОПІВ В АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНАХ ТА ПРОБЛЕМИ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ

Автор(и)

  • К. О. Новікова Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2016.1(36).78692

Ключові слова:

стилістична фігура, троп, рекламний слоган, переклад

Анотація

Стаття присвячена аналізу використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах. Розглянуто функціональний аспект вживання стилістичних засобів у рекламних слоганах та проблеми їх перекладу українською мовою.

Посилання

Klymenko, O. V. (2011). Kurs lektsii zi stylistyky. Donetsk, DonNU Publ.

Kuharenko, V. A. (2009). Praktikum po stilistike angliiskogo yazyka. Moscow : Flinta: Nauka Publ.

Karasik V. I., Olianych A. V., Krasavskii N. A., Zhyrkov A. V. (2011). Reklamnyi diskurs i reklamnyi tekst (2nd ed.): koll. Monografiia. Moscow, FLINTA: Nauka Publ.

Hamlin, K. (2013). The Importance of Ad Slogans. International Journal of organizational leadership, vol. 2, no. 2., 62-69.

Skorupa P., Dubovičienê T. Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. Available at: http://www.cpe.vgtu.lt/index.php/cpe/article/viewFile/275/pdf.

Cambridge Dictionaries Online. Available at: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/advertising

Largest Slogans Database. Available at: www.sloganshub.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Номер

Розділ

Статті