ВИКОРИСТАННЯ СТИЛІСТИЧНИХ ФІГУР ТА ТРОПІВ В АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНАХ ТА ПРОБЛЕМИ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2016.1(36).78692Ключові слова:
стилістична фігура, троп, рекламний слоган, перекладАнотація
Стаття присвячена аналізу використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах. Розглянуто функціональний аспект вживання стилістичних засобів у рекламних слоганах та проблеми їх перекладу українською мовою.
Посилання
Klymenko, O. V. (2011). Kurs lektsii zi stylistyky. Donetsk, DonNU Publ.
Kuharenko, V. A. (2009). Praktikum po stilistike angliiskogo yazyka. Moscow : Flinta: Nauka Publ.
Karasik V. I., Olianych A. V., Krasavskii N. A., Zhyrkov A. V. (2011). Reklamnyi diskurs i reklamnyi tekst (2nd ed.): koll. Monografiia. Moscow, FLINTA: Nauka Publ.
Hamlin, K. (2013). The Importance of Ad Slogans. International Journal of organizational leadership, vol. 2, no. 2., 62-69.
Skorupa P., Dubovičienê T. Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. Available at: http://www.cpe.vgtu.lt/index.php/cpe/article/viewFile/275/pdf.
Cambridge Dictionaries Online. Available at: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/advertising
Largest Slogans Database. Available at: www.sloganshub.com
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.