КОГНІЦІЯ, СЕМІОЗИС, КОМУНІКАЦІЯ: ПРО ЩО ДУМАЛОСЬ У МИНУЛІ 25 РОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2016.1(36).78582Ключові слова:
мегатекст, комунікативні статуси повідомлення, комунікативна вторинність, принцип ономасіологічної релевантності, текстова парадигмаАнотація
Стаття містить огляд публікацій І.М.Колегаєвої, що вийшли друком у період 1991–2016 р.р. і присвячені проблемам комунікативної лінгвістики, лінгвокогнітивістики і семіозису. Магістральними напрямками наукового пошуку виявились дослідження комунікативної структури тексту різних функціональних стилів та жанрів, феноменів текстової парадигми і тестового семіозису, а також вивчення ролі когніцію в ономасіологічних процесах формування картини світу.
Посилання
Arutjunova, N.D. (1980). K probleme funkcional’nyh tipov leksicheskogo znachenija. In Aspekty semanticheskih issledovanij: otv. red. N.D.Arutjunova, A.A.Ufimceva. M.: Nauka, 156-249.
Bahtin, M.M. (1975). Voprosy literatury i jestetiki. M.: Hudozh.literatura.
Bahtin, M.M. (1979). Jestetika slovesnogo tvorchestva. M.: Iskusstvo.
Іntegral’na teorіja anglomovnoі komunіkacіі: kolektivna monografіja. (2015). Pіd zagal’noju redakcіeju d-ra fіlol.nauk T.І. Dombrovan. Odesa: KP OMD.
Kolegaeva, І. M. (2012). Verbalіzacіja emotivnoі neverbalіstiki v anglomovnih slovnikah і tekstah. In Vіsnik KNLU. (2), 72.
Kolegaeva, I. M. (2002). Gazetnyj tekst kak kommunikativnoe javlenie. In Zapiski z romanogermans’koі fіlologіі. Odesa: Latstar, (11), 116–126.
Kolegaеva, I. M. (2010). Zobrazhennja personazhnogo diskursu jak zhanrovo determіnovanij vijav komunіkativnoі vtorinnostі v hudozhn’omu tekstі. In Vіsnik Harkіvs’kogo nacіonal’nogo unіversitetu. Harkіv: HNU, (896), 102-107.
Kolegaeva, I.M. (2010). Kommunikativnaja vtorichnost’ teksta: funkcional’no-stilevaja paradigma. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. Odesa: Fenіks, (25), 122–130.
Kolegaeva, I. M. (2000). Kommunikativnaja paradigma literaturnogo proizvedenija (kul’turologicheskij aspekt). In International Scientific Conference. Linguapax VIII UNESCO. Kyiv. (3-B), 547-553.
Kolegaеva, I. M. (1996). Lіteraturnij tvіr j іnshomovna chitac’ka auditorіja (Komunіkativnі aspekti tekstovih transformacіj). In Shhorіchnі zapiski z ukraіns’kogo movoznavstva. Odesa: ODU, (3), 9-22.
Kolegaeva, I. M. (2000). Lichnost’ tvorca i ee otrazhenie v triade «avtor – povestvovatel’ – personazh». In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. Odesa: Latstar, (8), 98–106.
Kolegaeva, I.M. (1996). Megatekst jak vijav komunіkativnoі geterogennostі cіlogo zavershenogo tekstu. In Movoznavstvo. (1), 25- 30.
Kolegaeva, І.M. (2014). Megatekstova strukturovanіst’ prozi Oksani Zabuzhko. In Odes’ka lіngvіstichna shkola: koordinati suchasnih poshukіv: kolekt.monogr. / kol.avtorіv.; za zag.red. Kovalevs’koі T.Ju. Odesa: vidavec’ Bukaеv Vadim Vіktorovich, 248–259.
Kolegaeva, I.M. (2014). Muzejnyj katalog kak vid polikodovogo teksta. In Zapiski z romanogermans’koі fіlologіі. Odesa: KP OMD, 1 (32), .92–101.
Kolegaeva, I. M. (2003). Naris pro komunіkativnu vtorinnіst’. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. Odesa: Fenіks, 13, 85-95.
Kolegaeva, І.M. (2013). Perceptivne і kognіtivne bachennja svіtu: onomasіologіchnij aspekt. In Vіsnik ONU іmenі І.Mechnikova. Tom 18, 2(6), 63-69.
Kolegaeva, І.M. (2015) Polіmodal’nіst’ vіdchuttіv u dzerkalі polіkodovostі tekstu, abo shhe raz pro antropocentrizm u lіngvіsticі. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. 2 (35). Odesa: KP OMD, 105–113.
Kolegaeva, I.M. (2014). Stat’ja muzejnogo kataloga kak vid polikodovogo teksta. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. 2 (33). Odesa: KP OMD, 39–46.
Kolegaеva, І.M. (2012). Tekst і megatekst jak chleni edinoі komunіkativnoі rodini. In Lіngvіstika XXI stolіttja: novі doslіdzhennja і perspektivi / NAN Ukraіni, Centr naukovih doslіdzhen’ і vikladannja іnozemnih mov; redkol: A.D.Belova (golov, red.) ta іn. K., l 70-178.
Kolegaeva, I. M. (1992). Tekst v sisteme nauchnoj i hudozhestvennoj kommunikacii: Avtoreferat dis... dokt. filol. nauk. Kiev: KGU im.Tarasa Shevchenko.
Kolegaeva, I. M. (1991). Tekst kak edinica nauchnoj i hudozhestvennoj kommunikacii. Odessa: Odesoblpoligrafizdat.
Kolegaeva, I.M. (2008). Tekstovaja paradigma: mikro-, makro-, mega-, giper- i prosto tekst. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (20). Odesa: Fenіks, 70-80.
Kolegaeva, І.M. (2006). Hronotop gazetnogo diskursu. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (17). Odesa: Fenіks, 107-114.
Kolegaeva, І.M. (2014). Scho nam pokazuе kartina svіtu: ljuds’kij chinnik onomasіologіchnih procesіv. In Naukovі zapiski NaUKMA. (164). Fіlologіchnі nauki (Movoznavstvo), 8–11.
Kolegaeva, I. M., Golubenko, L. H. (2000). Fenomen kommunikativnogo posrednichestva. Ego rol’ v stanovlenii filologa. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (7). Odesa: Latstar, 136-143.
Kolegaeva, I.M., Zagrebel’naja, N.V. (2011). PEREDVIZhENIE po VODE kak smysloobrazujushhij priznak anglojazychnogo LSP «Vodnoe transportnoe sredstvo». In Naukovij vіsnik Volins’kogo nacіonal’nogo unіversitetu іmenі Lesі Ukraіnki. Fіlologіchnі nauki. Movoznavstvo. (3), 144-150.
Kolegaeva, I. M., Zagrebel’naja, N. V. (2012). Princip onomasiologicheskoj relevantnosti v formirovanii naivnoj i professional’noj kartiny mira. In Vіsnik ONU іmenі I. Mechnikova. 17 (4), 61-70.
Kolegaeva, I. M., Olejnikova, G. A. (2009). Temporal’nyj sdvig kak priem ostránenija v zhanre nauchnoj fantastiki. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (24). Odesa: Fenіks, 111-124.
Kolegaeva, І.M., Popіk, І.P. (2005). Naris pro komunіkativnu vtorinnіst’ і vtorinnij semіozis. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (16). Odesa: Fenіks, 78-86.
Kolegaeva, І.M., Rekonval’d, N.V. (2007). Prostorovo-chasovij faktor u movlennеvіj komunіkacіі (vіd dopisemnoі do elektronnoі). In Vіsnik Odes’kogo nacіonal’nogo unіversitetu. (12), 90-97
Kolegaeva, I. M., Rekonval’d, N. V. (2008). Universal’nye zakony recheporozhdenija i sovremennaja kommunikacija: ob jenergeticheskoj optimal’nosti chat-diskursa. In Zapiski z romano-germans’koі fіlologіі. (22). Odesa: Fenіks, 65-75.
Kolegayeva, I., Voronyuk, O. (2000). Cognitive aspects of intralingual and interlingual paronymous attraction in mass media communication. In The USSE Messenger. (1), 35-40.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.