Принципи формування нової англомовної лексики соціально-педагогічної сфери
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.2(35).73133Ключові слова:
аналіз, формування, принципи, словник, переклад, соціальна педагогіка, соціальний педагог, термінологічна лексика, англійська моваАнотація
У статті висвітлено основні принципи формування англомовної лексики соціально-педагогічної сфери та обґрунтовано необхідність укладання термінологічного словника даного напрямку. Визначено актуальність проблеми формування англомовної лексики для фахівців. Зроблено аналіз наукових досліджень і публікацій з питання вивчення та систематизації термінологічної лексики та її перекладу.Посилання
Hrytsenko, P.Iu. (2011). Sohodennia ukrainskoho terminoznavstva. In Terminolohichnyi visnyk. K.: IUM NANU, (1), 5–6.
Komova, M.V. (2011). Ukrainska dokumentoznavcha terminolohiia: shliakhy tvorennia ta funktsiini osoblyvosti: Monohrafiia. Lviv: Lviv. politekhnika.
Leshchuk, T.I. (1999). Typolohiia terminolohichnykh pidsystem. Inshomovni zapozychennia, frazeolohiia, semantychni terminotvorennia. Leksykohrafiia. Lviv: Vydav. Tsentr LDU im. I. Franka.
Martynova, R.Iu. (2013). English for social teachers: navch. posibnyk dlia studentiv pedahohichnykh universytetiv. Odesa: vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.