Статус вербальних маркерів у лексико-семантичній парадигмі оцінювання

Автор(и)

  • С. О. Швачко Сумський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51916

Ключові слова:

пізнання, вербальні засоби, аксіологічне маркування, лексико-семантична парадигма, англійська мова

Анотація

У статті порушуються питання ословлення результатів пізнавального процесу на матеріалі якісно-кількісної параметризації денотатів. Фокусується увага на шкалярних маркерах little/few, much/many. Намічаються перспективи подальшого креативного пошуку в ендозоні дослідження.

Посилання

Vykhovanets, I. R. (1993). Hramatyka ukrainskoi movy. Syntaksys. K. : Lybid.

Kolehaeva, I. M. (1991). Statusi nadpersonalnoi kommunykatsyy (potentsyalnyi, vneshnyi, vnutrennyi). Tekst kak edynytsa nauchnoi y khudozhestvennoi kommunykatsyy. Odessa : Redaktsyonno-yzdatelskyi otdel upravlenyia po pechaty.

Shvachko, S. O. (2008). Kvantytatyvni odynytsi anhliiskoi movy: perekladatski aspekty. Vinnytsia : NOVA KNYHA.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-22

Номер

Розділ

Статті