Статус вербальних маркерів у лексико-семантичній парадигмі оцінювання
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51916Ключові слова:
пізнання, вербальні засоби, аксіологічне маркування, лексико-семантична парадигма, англійська моваАнотація
У статті порушуються питання ословлення результатів пізнавального процесу на матеріалі якісно-кількісної параметризації денотатів. Фокусується увага на шкалярних маркерах little/few, much/many. Намічаються перспективи подальшого креативного пошуку в ендозоні дослідження.
Посилання
Vykhovanets, I. R. (1993). Hramatyka ukrainskoi movy. Syntaksys. K. : Lybid.
Kolehaeva, I. M. (1991). Statusi nadpersonalnoi kommunykatsyy (potentsyalnyi, vneshnyi, vnutrennyi). Tekst kak edynytsa nauchnoi y khudozhestvennoi kommunykatsyy. Odessa : Redaktsyonno-yzdatelskyi otdel upravlenyia po pechaty.
Shvachko, S. O. (2008). Kvantytatyvni odynytsi anhliiskoi movy: perekladatski aspekty. Vinnytsia : NOVA KNYHA.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.