Суб’єкт художньої комунікації та комунікативні парадигми художніх творів у концепції І.М. Колегаєвої

Автор(и)

  • О. Г. Фоменко Класичний приватний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51913

Ключові слова:

комунікативна парадигма, референтний простір, творча особа, лінгвосинергетика художнього дискурсу

Анотація

У статті розглянуто потенціал концепції І.М. Колегаєвої стосовно автора художньої комунікації та комунікативних парадигм літературних текстів для лінгвосинергетики художнього дискурсу. Референтний простір художнього тексту інтегрується у систему художнього тексту епохи.

Посилання

Dombrovan, T.I. (2014). Sinergeticheskaja model’ razvitija anglijskogo jazyka. Monografija. Odessa: KP OGT.

Kandinskij, V. (2012). Tochka i linija na ploskosti. SPb: Azbuka.

Kolegaeva, I.M. (2000). Lichnost’ tvorca i ee otrazhenie v triade «avtor-povestvovatel’-personazh hudozhestvennogo teksta. Zapiski z romano-germans’koї fіlologії. (8), 98-106.

Kolegaeva, I.M. (2000). Kommunikativnaja paradigma literaturnogo proizvedenija. Naukovij Vіsnik kafedri Junesko Kiїvs’kogo derzhavnogo lіngvіstichnogo un-tu (LІNGVAPAKS-VIII). (3), 547-553.

Kolegaeva, I.M. Individual’no-avtorskij stil’ i ego issledovanija. [Jelektronnyj resurs]. Rezhim dostupa: http://fitzgerald.narod.ru/critics-rus/kolegaeva-indistyle.html

K olegaeva, I.M. (1991). Tekst kak edinica nauchnoj i hudozhestvennoj kommunikacii. Odessa: Redakcionno-izdatel’skij otdel oblastno upravlenija po pechati.

Tolstoj, L. N. (1983). Sobranie sochinenij v 22-h tomah. Stat’i ob iskusstve i literature. M.: Hudozhestvennaja literature.

Fomenko, E.G. (2014). Jazykotvorchestvo Dzhejmsa Dzhojsa. Monografija. Zaporozh’e: Klassicheskij privatnyj universitet.

Fitzgerald, F. S. (1994). The Great Gatsby. L.: Penguin Popular Classics.

Joyce, J. (1992). Ulysses. L.: Everyman’s Library.

Lawrence, D.H. (1997). Lady Chatterley’s Lover. L.: Penguin Popular Classics.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-22

Номер

Розділ

Статті