Неупередженість чи війна слів?

Автор(и)

  • С. І. Потапенко Ніжинський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51867

Ключові слова:

неупередженість, Інтернет-новини, подія, ЗМІ

Анотація

У статті доводиться, що англомовні новини створюють ефект неупередженості за рахунок посилання на джерела інформації, використовуючи чотири моделі текстопобудови: суб’єктивну, суб’єктивувальну, об’єктивувальну й об’єктивну.

Посилання

Kolegaeva, I.M. (2002). Gazetnyj tekst kak kommunikativnoe javlenie. Zapiski z romanogermans’koї fіlologії. (11), 116-126.

Nabok, A.І. (2011). Efekti ob’ektivnostі і sub’ektivnostі v anglomovnih Іnternet-novinah : lіngvoritorichnij aspect. Naukovі zapiski Nіzhins’kogo derzhavnogo unіversitetu іmenі Mikoli Gogolja. (1), 73-77.

Potapenko, S.І. (2009). Suchasnij anglomovnij medіa-diskurs: lіngvokognіtivnij і motivacіjnij aspekti . Nіzhin : Vidavnictvo NDU іmenі Mikoli Gogolja.

Pochepcov, G.G., Ivanova, I.P., Burlakova, I.I. (1981). Sintaksis. Teoreticheskaja gramatika sovremennogo anglijskogo jazyka. M.: Vysshaja shkola, 100-281.

Cohen-Almagor, R. (2008). The limits of objective reporting. Journal of Language and Politics. 7 (1), 138-157.

C otter, S. (2010). News Talk: Investigating the Language of Journalism. Cambridge: Cambridge University Press.

Longman Dictionary of Contemporary English. (2003). Harlow : Longman.

Marsh, K. (2012). On issues of impartiality in news and current affairs. Journal of Applied Journalism and Media Studies. 1 (1), 69-78.

Room, A. (1986). Dictionary of Britain. Oxford: Oxford University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-22

Номер

Розділ

Статті