Мімезис примарного в художньому дискурсі Вірджинії Вулф
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51785Ключові слова:
мімезис, примарне, стереоскопічне бачення, гра з читачемАнотація
У статті розглянуто явище мімезису, яке набуває своєї специфіки в малій прозі Вірджинії Вулф як художнє зображення примарного у трьох його вимірах − умовно реальному, фантазійно-віртуальному і матеріально-віртуальному, що сукупно створюють ефект стереоскопічного бачення, одночасно слугуючи одним з прийомів гри з читачем.
Посилання
Bashljar, G. (2004). Izbrannoe: Pojetika prostranstva. M.: “Rossijskaja politicheskaja jenciklopedija”.
Vorob’jova, O.P. (2009). Virdzhinija Vulf i pojetika insajta. Gorizonty sovremennoj lingvistiki: Tradicii i novatorstvo. Sb. v chest’ E.S. Kubrjakovoj. (pp. 764-776). M.: Jazyki slavjanskih kul’tur.
Vorob’jova, O.P. (2010). Slovesnaja golografija v pejzazhnom diskurse Virdzhinii Vulf: modusy, fraktaly, fuzii. Kognіcіja, komunіkacіja, diskurs Elektronnij zbіrnik naukovih prac’. Serіja “Fіlologіja”. (1), 47–74. Rezhim dostupa: http://sites.google.com/site/cognitiondiscourse/vypusk-nol-2010
Deljoz, Zh., Gvattari, F. (1998). Chto takoe filosofija? M.: Institut jeksperimental’noj sociologii.
Ekfrasis: verbal’nі obrazi mistectva (2013). K.: VPC “Kiїvs’kij unіversitet”.
Kolegaeva, I.M. (2000). Kommunikativnaja paradigma literaturnogo proizvedenija (kul’turologicheskij aspekt). Naukovij vіsnik kafedri JuNESKO Kiїvs’kogo derzhavnogo lіngvіstrichnogo unіversitetu (LІNGVAPAKS-VIII). (3), 547−553.
Kolegaeva, I.M. (2000). Lichnost’ tvorca i ejo otrazhenie v triade ‘avtor−povestvovatel’− perconazh’ hudozhestvennogo teksta. Zapiski z romano germans’koї fіlshologії. (8), 96−106.
Lotman, Ju.M. (1977). Tekst i struktura auditorii. Uchenye zapiski Tartuskogo universiteta. (42), 55−61.
Molchanova, G.G. (2007). Anglijskij kak nerodnoj: tekst, stil’, kul’tura, kommunikacija: ucheb. Posobie. M.: OLMA Media Grupp.
Lehrer, J. (2012). Imagine: How Creativity Works. Edinburgh; London: Canongate.
Oatley, K. (2003). Writing and reading: The future of Cognitive Poetics. Cognitive Poetics in Practice. (161-173). London and New York: Routledge.
The Complete Shorter Fiction of Virginia Woolf. (1989): [ed. by Susan Dick]. − 2-nd ed. − San Diego etc.: A Harvest Book, Harcourt.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.