Мімезис примарного в художньому дискурсі Вірджинії Вулф

Автор(и)

  • О. П. Воробйова Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.1(34).51785

Ключові слова:

мімезис, примарне, стереоскопічне бачення, гра з читачем

Анотація

У статті розглянуто явище мімезису, яке набуває своєї специфіки в малій прозі Вірджинії Вулф як художнє зображення примарного у трьох його вимірах − умовно реальному, фантазійно-віртуальному і матеріально-віртуальному, що сукупно створюють ефект стереоскопічного бачення, одночасно слугуючи одним з прийомів гри з читачем.

Посилання

Bashljar, G. (2004). Izbrannoe: Pojetika prostranstva. M.: “Rossijskaja politicheskaja jenciklopedija”.

Vorob’jova, O.P. (2009). Virdzhinija Vulf i pojetika insajta. Gorizonty sovremennoj lingvistiki: Tradicii i novatorstvo. Sb. v chest’ E.S. Kubrjakovoj. (pp. 764-776). M.: Jazyki slavjanskih kul’tur.

Vorob’jova, O.P. (2010). Slovesnaja golografija v pejzazhnom diskurse Virdzhinii Vulf: modusy, fraktaly, fuzii. Kognіcіja, komunіkacіja, diskurs Elektronnij zbіrnik naukovih prac’. Serіja “Fіlologіja”. (1), 47–74. Rezhim dostupa: http://sites.google.com/site/cognitiondiscourse/vypusk-nol-2010

Deljoz, Zh., Gvattari, F. (1998). Chto takoe filosofija? M.: Institut jeksperimental’noj sociologii.

Ekfrasis: verbal’nі obrazi mistectva (2013). K.: VPC “Kiїvs’kij unіversitet”.

Kolegaeva, I.M. (2000). Kommunikativnaja paradigma literaturnogo proizvedenija (kul’turologicheskij aspekt). Naukovij vіsnik kafedri JuNESKO Kiїvs’kogo derzhavnogo lіngvіstrichnogo unіversitetu (LІNGVAPAKS-VIII). (3), 547−553.

Kolegaeva, I.M. (2000). Lichnost’ tvorca i ejo otrazhenie v triade ‘avtor−povestvovatel’− perconazh’ hudozhestvennogo teksta. Zapiski z romano germans’koї fіlshologії. (8), 96−106.

Lotman, Ju.M. (1977). Tekst i struktura auditorii. Uchenye zapiski Tartuskogo universiteta. (42), 55−61.

Molchanova, G.G. (2007). Anglijskij kak nerodnoj: tekst, stil’, kul’tura, kommunikacija: ucheb. Posobie. M.: OLMA Media Grupp.

Lehrer, J. (2012). Imagine: How Creativity Works. Edinburgh; London: Canongate.

Oatley, K. (2003). Writing and reading: The future of Cognitive Poetics. Cognitive Poetics in Practice. (161-173). London and New York: Routledge.

The Complete Shorter Fiction of Virginia Woolf. (1989): [ed. by Susan Dick]. − 2-nd ed. − San Diego etc.: A Harvest Book, Harcourt.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-20

Номер

Розділ

Статті