Специфіка англійського діалогічного мовлення соціально-педагогічної спрямованості
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2014.1(32).41508Ключові слова:
діалогічне мовлення, соціально-педагогічна сфера, професійна діяльністьАнотація
Стаття присвячена проблемі аналізу діалогічного мовлення соціально-педагогічної спрямованості. Визначені специфічні характеристики діалогу фахівців соціально-педагогічної сфери.Посилання
Кравчук Г. В. Методика навчання студентів технічних спеціальностей професійноорієнтованого англійського діалогічного мовлення на основі текстів науково-технічної реклами: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. В. Кравчук. – К., 2010. – 358 c.
Ломов Б.Ф. Категория общения и деятельности / Б.Ф. Ломов // Вопросы философии. - 1979. - №8. - С. 127.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. – К., 2002.
Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению./ Е.И. Пассов. – М.,1989.
Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения: учеб. пособие / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко. – К.: Ленвит, 2004. – 192 с.
Чаковская М.С. Текст как сообщение и воздействие/ М. С. Чаковская. – М.: Высшая школа, 1986. - 128 с. [Библиотека преподавателя]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.