Специфіка англійського діалогічного мовлення соціально-педагогічної спрямованості

Автор(и)

  • К. О. Мулик Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2014.1(32).41508

Ключові слова:

діалогічне мовлення, соціально-педагогічна сфера, професійна діяльність

Анотація

Стаття присвячена проблемі аналізу діалогічного мовлення соціально-педагогічної спрямованості. Визначені специфічні характеристики діалогу фахівців соціально-педагогічної сфери.

Посилання

Кравчук Г. В. Методика навчання студентів технічних спеціальностей професійноорієнтованого англійського діалогічного мовлення на основі текстів науково-технічної реклами: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. В. Кравчук. – К., 2010. – 358 c.

Ломов Б.Ф. Категория общения и деятельности / Б.Ф. Ломов // Вопросы философии. - 1979. - №8. - С. 127.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. – К., 2002.

Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению./ Е.И. Пассов. – М.,1989.

Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку для делового общения: учеб. пособие / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко. – К.: Ленвит, 2004. – 192 с.

Чаковская М.С. Текст как сообщение и воздействие/ М. С. Чаковская. – М.: Высшая школа, 1986. - 128 с. [Библиотека преподавателя]

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-21

Номер

Розділ

Статті