Модальні частки української, німецької та угорської мов як засоби посилення релевантності висловлення
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2014.1(32).41505Ключові слова:
зіставно-типологічне дослідження, модальна частка, теорія релевантності, контекстуальний ефект, імплікаціяАнотація
Стаття присвячена дослідженню функцій модальних часток в українській, німецькій, угорській мовах з позицій теорії релевантності. У результаті дослідження виявлено, що основною функцією модальних часток у досліджуваних мовах є посилення релевантності висловлення. Ця функція реалізується завдяки здатності часток створювати контекстуальний ефект.Посилання
Дашвар Л. Биті є. Книга 3. Гоцик. [Електронний ресурс] / Л. Дашвар. – Режим доступу:http://www.rulit.net/author/dashvar-lyuko/biti-e-gocik-povnistyu-downloadfree-245013.html
Кононенко В.І. Слов’янські мови в типологічному вимірі / В.І. Кононенко. // Українська та польська мови: контрастивне дослідження. – Warszawа : WUW, 2012. – С.15-25.
Örkény I. In our time. [Електронний ресурс] / I. Örkény. – Режим доступу: http://mek.niif.hu/06300/06345/06345.htm#51
Örkény I. Elkiismeretes olvasó. [Електронний ресурс] / I. Örkény. – Режим доступу: http://mek.niif.hu/06300/06345/06345.htm#19
Jelinek E. Klavierspielerin. [Електронний ресурс] / E. Jelinek. – Режим доступу: http://www.ulozto.net/xJJ9LUG/jelinek-elfriede-klavierspielerin-pdf
Sperber D. Relevance: Communication and Cognition / D. Sperber, D. Wilson – Oxford: Basil Blackwell, 1986. – 279 p.
Suskind P. Das Parfum [Електронний ресурс] / P.Suskind. – Режим доступу: http://www.uchiyaziki.ru/index.php/knigi-na-nemeckom-yazike/2757-das-parfum-die-geschichte-einesmorders
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.