Можливості магічного реалізму як художнього засобу жіночого роману («Садові чари» Сари Ален)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2307-4604.2017.1(38).109502Ключові слова:
жіноча проза, магічний реалізм, амбівалентність прочитанняАнотація
У статті на прикладі роману «Садові чари» Сари Ален (2007) проаналізовано особливості жіночої прози та художні прийоми магічного реалізму. Саме вони за думкою автора дозволяють створити інтригуюче амбівалентне прочитання ряду ситуацій і відтворити поетичне сприйняття дійсності, в якій причинно-наслідкові зв’язки визначаються невидимими серцевими імпульсами.
Посилання
Allen, S. Garden Spells / S. Allen // Russian version. http://www.bookol.ru/proza-main/ sovremennaya_proza/175702/fulltext.htm
Anufrieva, E. V. (2011). Femininity as a form of gender identity / E. V. Anufrieva // PhD diss. of Philosophy Sciences. – Volgograd : Volgograd state technical University.
Okhotnikova, S. (2002). Gender studies in literature: gender of the poetics / S. Okhotnikova // Gender studies and gender education in the higher school. Part 2. Ivanovo : Ivanovo state University, 273–279
Penzina, O. V. (2009). Women’s prose of the second half of the nineteenth century: gender aspect of authorship / O. V. Penzina // PhD. diss. of Philological Sciences. M. : Russian University of National friendship.
Tartt, D. (2013). The Goldfinch / D.Tartt. // NY-Bosnon-London, Mode of access: http://www. ihavebook,org/reader.php?book=300227
Tartt, D. (2015). The Goldfinch / D.Tartt. / Russian version. – М. : АSТ
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Записки з романо-германської філології
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.