Стаття музейного каталогу: когнітивно-комунікативний феномен

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2014.2(33).41454

Ключові слова:

полікодове повідомлення, адресат-читач, адресат-глядач, комунікативні тактики

Анотація

Публікація присвячена когнітивно-комунікативній специфіці такого полікодового повідомлення, як стаття музейного каталогу. Розглянуто комунікативні тактики залучення адресату до сприйняття піктографічного компоненту повідомлення, а також можливі функціональні втрати при неповній комунікації (елімінації текстового повідомлення з причини незнання адресатом мови викладу).

Посилання

Колегаева И.М. Музейный каталог как вид поликодового текста // Записки з романо-германської філології // Одеський національний університет імені І.І.Мечникова: ф-т романо-германської філології. – Вип. 1 (32). – Одеса: КП ОМД, 2014. – С.92–101.

Masterpieces of Dresden. Picture-Gallery “Old Masters”. By H.Marx. – Leipzig: E.A.Seeman, 1993. – 64 p.

Экфрасис. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/Экфрасис.

Большой англо-русский и русско-английский словарь. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.английскиесловари.рф/bolshoy_anglorusskiy_i_russkoangliyskiyslovar/ page/pentimento.280460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-20

Номер

Розділ

Статті