ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАЙМЕНУВАНЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Автор(и)

  • Наталя Олександрівна Улітіна Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

Ключові слова:

лексико-тематична група, семантична структура, термінологічна лексика, професійна лексика

Анотація

У статті досліджуються словотвірні і лексичні взаємозв’язки в системі маркетингової лексики на термінологічному і професійному рівнях з метою виявлення як загальних, так і специфічних особливостей у стилістично відмінних шарах.

Посилання

Кириллова Т. С. Проблемы формирования научной терминологии (на материале названий медицины и экологии) / Т. С. Кириллова. – Краснодар: КГПИ, 1999. – 235 с.

Лотте Д. С. Основы построения научно-технической терминологии / Д. С. Лотте. – М.: Наука, 1991. – 158 с.

Пашкус Ю. В., Мисько О. Н. Введение в бизнес / Ю. В. Пашкус, О. Н. Мисько. – Л.: Наука, 1991. – 302 с.

Реформатский А. А. Мысли о терминологии // Современные проблемы русской терминологии / А. А. Реформатский. – М.: Наука, 1986. – С. 163 – 198.

Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе / Л. Роджерс. – М.: Наука, 1996. – 256 с.

Третьяк О. А. Маркетинг: взаимосвязи производства, торговли и потребления / О. А. Третьяк. – СПб: Изд-во СПб ун-та, 1992. – 160 с.

Черкасова Л. Н. Лексико-семантическая характеристика строи тельной терминологии: Автореф. дисс... канд. филол. наук / Л. Н. Черкасова. – Харьков, 1998. – 22с.

Kotler P. Marketing: an Introduction / P. Kotler. – N.-J.: Prentice Hall, 1993. – 473 p.

Maddock R. C. Marketing to the Mind: Right Brain Strategies for Advertising and Marketing / R. C. Maddock. – Westport, Conn.: Quorum Books, 1996. – 280 p.

Marconi J. Image Marketing: using public perceptions to attain business objectives / J. Marconi. – Chicago: Dover Publications, Inc., 1996. – 233 p.

Аникина А. В. Англо-русский словарь по экономике и финансам / А. В. Аникина. – СПб: Экономическая школа, 1993. – 590 с.

Антс Пихлак. Англо-русский коммерческий словарь / Антс Пихлак. – М.: ТЕА, 1994. – 479 с.

Бобров В. Б. Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу / В. Б. Бобров. – М.: РУССО, Живой язык, 2004. – 752 с.

Хошовская Б. Идиоматические выражения в деловом англий ском языке / Б. Хошовская. – СПб: Лань, 1997. – 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-10

Номер

Розділ

Статті