ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СЛОВНИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. Б. Алексєєва Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8491-1714

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2022.1(48).259804

Ключові слова:

формування професійного словника, професійно-орієнтований текст, мовний розвиток, іноземна мова за професійним спрямуванням

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему сучасної методики, а саме – питання стратегії формування словника майбутніх вчителів початкової школи, а також деякі принципи сприяння мовному та когнітивному розвитку студентів. Для розуміння та аналізу процесу формування професійного словника у статті стисло розглянуто критерії професійної лексики викладачів. Дослідження зосереджено в основному на лексичних вправах, що сприяють формуванню власного словника майбутнього вчителя та свідчить про те, що цей процес залежить в основному від того, як часто людина стикається зі словом і наскільки глибоко ці слова обробляються. Читання професійних текстів іноземною мовою є важливим джерелом вивчення лексики, спочатку під контролем та з допомогою викладача, а пізніше, за результатами навчання, самостійно або у групі. Спеціально розроблені вправи до таких текстів забезпечують необхідну кількість повторень, а також дозволяють студентам вивчати та вживати слова, з якими вони не часто стикаються в розмовній мові. Важливою складовою заохочення студентів свідомо й активно залучатися до використання слів, створюючи спектр діяльності, що збагачує розуміння значення слів і зосереджує на вживанні слів у мовленні. Основна мета полягає в тому, щоб зацікавити студентів і охопити словниковий запас, з якого починається власне вивчення лексики Розглянуто процес формування професійного словника майбутніх вчителів початкової школи на прикладі роботи з професійно-орієнтованим текстом та зроблено висновки щодо найефективніших засобів формування професійного словника майбутніх вчителів початкової школи.

Посилання

Барабанова Г.В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання у немовному ВНЗ. Київ:Фірма «ІНКОС», 2005. 315 с.

Данилова З.В. Практичний курс ділової англійської мови. Навчальний посібник. Тернопіль: СМП «Астон», 1999.

Ніколаєва С.Ю., Шерстюк О.М. Сучасні підходи до викладання іноземних мов. Іноземні мови, 2001. № 1.

Флегонтова Н.М. Короткий словник актуальних педагогічних термінів / упор. Флегонтова Н.М. Київ: КНУТД, 2013. 55 с.

Richards J., Rodgers T.S. Approaches and Methods in Language Teaching. New York: Cambridge University Press, 2001. 171 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-05

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МОВОЗНАВСТВА