Принципи формування нової англомовної лексики соціально-педагогічної сфери

Автор(и)

  • К. О. Мулик Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2307-4604.2015.2(35).73133

Ключові слова:

аналіз, формування, принципи, словник, переклад, соціальна педагогіка, соціальний педагог, термінологічна лексика, англійська мова

Анотація

У статті висвітлено основні принципи формування англомовної лексики соціально-педагогічної сфери та обґрунтовано необхідність укладання термінологічного словника даного напрямку. Визначено актуальність проблеми формування англомовної лексики для фахівців. Зроблено аналіз наукових досліджень і публікацій з питання вивчення та систематизації термінологічної лексики та її перекладу.

Посилання

Hrytsenko, P.Iu. (2011). Sohodennia ukrainskoho terminoznavstva. In Terminolohichnyi visnyk. K.: IUM NANU, (1), 5–6.

Komova, M.V. (2011). Ukrainska dokumentoznavcha terminolohiia: shliakhy tvorennia ta funktsiini osoblyvosti: Monohrafiia. Lviv: Lviv. politekhnika.

Leshchuk, T.I. (1999). Typolohiia terminolohichnykh pidsystem. Inshomovni zapozychennia, frazeolohiia, semantychni terminotvorennia. Leksykohrafiia. Lviv: Vydav. Tsentr LDU im. I. Franka.

Martynova, R.Iu. (2013). English for social teachers: navch. posibnyk dlia studentiv pedahohichnykh universytetiv. Odesa: vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-05

Номер

Розділ

Статті